Etiquetes

En aquesta ocasió vull aprofitar per anunciar-vos la presentació d’aquest nou llibre perquè pens pot ser de l’interés d’algun de voltros. Gràcies a l’etapa que vaig iniciar amb la web “secrets de tramuntana”, estic tenint el plaer i el privilegi de conèixer i contactar amb gent que fa feina per tal de difondre part de la nostra cultura i patrimoni.  Amb alguna d’elles, he pogut compartir xerrades i m’han aportat informació molt valuosa que després he pogut fer servir en algun del meus articles. Una d’aquestes persones és na Bàrbara Suau que a més de ser coautora del present llibre, entre d’altres, participa molt activament en la cofecció de la revista de tirada local “Es Castellet”. Per aquest motiu m’ha semblat interessant fer una mica de difussió del present llibre, ja que estic segur que la feina feta en ell per part dels tres autors, segurament pugui ser interessant per a molts de voltros.

Tal i com es pot llegir al llibre això és part del que hi podreu trobar de manera resumida:

…”El llibre Les possessions de Bunyola. Història i patrimoni (volum I) aporta l’estudi de 31 possessions del terme municipal bunyolí. Des de BArcelona i Son Palouet, al nord del municipi, iniciam un recorregut pels quatre punts cardinals (en sentit contrari a les agulles del rellotge) que recorre les possessions de bona part del municipi (deixam les possessions de la vall d’Honor i Orient per al segon volum). Cada possessió ocupa un capítol que compta amb la localització, notes històriques i descripció arquitectònica. La història de cada possessió constitueix un apartat especialment treballat, amb notícies sobre els seus propietaris i persones lligades a la finca, i també amb l’aportació de profusió de dades sobre la producció agrícola”…
 
 
