Etiquetes

7

Altre cop la curiositat i la bellesa del món que hi ha sota els nostres peus em va estirar novament a fer una incursió a una cova situada al llevant de Mallorca, i a la qual feia molt de temps que hi volia anar a fer una visita.

Moltes i variades poden ser les excuses i els motius per decidir anar a un lloc o a un altre, per a mi aquesta visita tenia dues finalitats, per una banda conèixer un lloc i una zona nova i poc trescada per a mi, degut sobretot  a l’allunyament entre l’indret en qüestió i ca meva, i en segon lloc em feia ganes intentar captar alguna imatge que pogués resultar interessant, ja que de cada cop, el tema fotogràfic em va enganxant una micona més.

12

Sempre he pensat que per anar complint amb les idees que un té al cap, és interessant estar sempre viu i despert per tal de tenir la capacitat d’organitzar-se i ser capaç de compaginar es deures i ses obligacions amb l’oci i l’esbarjo. És així que quan surt una petita possibilitat de poder fer venir bé les dues vessants, intent estar atent per tal d’aprofitar-ho. Aquesta oportunitat se’m va presentar fa pocs dies quan en una de les nostres visites que solem fer a uns amics que tenim a  Son Servera, vaig poder fer una escapadeta a n’aquesta estètica cavitat. Per si de cas, ja havia preparat  tot el que podria necessitar si al final en aquesta ocasió  podia anar a fer l’anhelada visita a la cova. Després de molts intents, a la fi ho vaig poder fer venir bé i a més a més, en Victor Guàrdia, amic, company de feina i amfitrió de la família son serverina, també es va animar a venir, la qual cosa em va alegrar, ja que realment he de confessar que hi ha vegades que començ a estar una mica cansat d’anar tot sol. Sempre va bé tenir algú amb qui conversar i amb qui compartir vivències. L’experiència viscuda va valer la pena i en Victor va disfrutar tant com jo d’aquesta visita, a més, em va ser de gran ajuda la seva presència per tal de que em donàs un mà il·luminant la cova així com li anava indicant, d’aquesta manera, jo podia estar més pendent de la càmera fotogràfica.

1

18

5

De la cova, com sempre he fet, em sembla prudent no dar massa indicacions, suficients n’hi ha ja, pot ser massa i tot, de fet he sentit a dir, que s’hi organitzen visites guiades. A sa mínima ocasió de poder treure un guany, què hi anam de vius!!! Tots tenim dret de gaudir d’aquests espectacles de la natura, però em sembla també coherent que actuem amb una mínima de correcció i respecte per tal de conservar i preservar allò que ens desperta la curiositat i ens meravella la vista.

No sé si amb tot això, d’alguna manera, també contribueixo a la seva degradació, si arriba a ser així, m’hauré de plantejar altres maneres de presentar o dir les coses…

A continuació vos deixo un parell d’imatges, les quals no sé si despertaran la vostra curiositat, però si és així vos pregaria que si hi arribau a anar, disfruteu de l’espectacle que aquesta cavitat ofereix, respectant i conservant el que la natura ens brinda, que al cap i a la fi és un dels motius que ens porten a anar a llocs com aquest.

9

8

14

3

Salut i fins la propera…

