ràdio 2

Amb aquest petit incís, que després de meditar-ho una mica, al final he decidit incloure, m’ha semblat adient proporcionar l’enllaç que vos permetrà escoltar integra la primera aportació que he fet en un mitjà radiofònic. Alguns amics i coneguts, em digueren que varen tenir notícies de l’emissió una mica tard i, d’altres que no la pogueren escoltar per diversos motius. Aquestes han estat principalment les raons que finalment han fet decidir-me a facilitar-vos l’entrevista, encara que, he de confessar, que tenia les meves reticències, sobretot perquè quan em vaig escoltar, no vaig quedar gaire satisfet de la meva aportació, però bé, això ho podreu jutjar voltros mateixos…

Solament em resta tornar agrair a na Marga i a n’en Joan Carles l’oportunitat concedida de donar a conèixer la tasca realitzada en aquests dos anys de vida. He volgut incloure també un article que Joan Carles va publicar al diari sobre una de les meves darreres aportacions a secrets de tramuntana.

Ambdós fets m’han servit per comprovar que la feina realitzada no són retxes dins la mar i, que els articles publicats, poden tenir certa utilitat. Tot plegat, han estat una ditada de mel que, en uns temps de dificultats personals, em serveixen per agafar una mica d’alè i coratge per tirar endavant.

 ràdio

 

 

